Egyéb érdekességek...rólam

2014. február 25., kedd

Gombos, kötött nyakmelegítő...





 ...  tudni kell rólam, hogy nagyon fázós vagyok és

bolondulok a kötött holmikért.

...régóta szerettem volna megtanulni kötni, de

valahogy mindig elmaradt.

... az elmúlt hetekben itthon voltam, feküdtem, gondoltam

keresek magamnak valami hasznos elfoglaltságot.

... ezért megkértem anyukámat, tanítsa meg nekem a kötés alapjait.








... ezen túl nem csak a könyves boltba, a művészellátóba, 

a konyhafelszerelési szaküzletbe, hanem a méterárú boltba

sem szabad engem beengedni.

... a kötés megnyugtat... és nem tudom abbahagyni.

... képes vagyok éjszakákba nyúlóan kötögetni.

... már látom a lelki szemeim előtt, milyen klassz karácsonyi

ajándékokat fogok kötögetni a gasztro finomságaim mellé. 



...első nekifutásra kötöttem egy gombos nyakmelegítőt.




... akit érdekel a kötésminta nyugodtan írjon e-mailt!




1 megjegyzés: